Tillbaka i verkligheten

Natten till söndag landade vi på Arlanda och igår morse kom vi till flygplatsen i Umeå. Då körde vi till mamma och pappa där vi fick middag, firade min mamma som fyllde år i lördags och så hämtade vi hem Baloo. Vi var hemma i vår lägenhet vid halv nio igår kväll. Fixade med räkningar och såg några avsnitt av vänner innan vi gick i säng och däckade.

Min stackars man fick kliva upp tidigt och åka på jobbet idag. Själv somnade jag om och tvingade mig stiga upp klockan nio. Har ju en hund som måste rastas. Vi gick en morgonpromenad och jag lyssnade på Systrarna Knaves podcast. Underhållande. Sen har jag handlat, åkt iväg med tomma förpackningar till återvinningscontainrarna och pantat flaskberget i städskåpet.

Och så har jag lagat bananpannkaka till lunch. Första gången och jag tyckte att det blev jättegott. Hade nektarin och kiwi till. Lite som fruktsallad kan man väl säga.

image

Nu ska vi gå ut igen och sen tänkte jag packa upp och rensa där det behövs. Typ överallt i vår lägenhet. Som tur är passar vädret bra till det.

Ha en underbar måndag! 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

1 thought on “Tillbaka i verkligheten”

Kommentera

