Söndagslugnt

Har fortfarande ont i nacken, och tycker nästan att det är värre idag än det var igår. Surt, jag som hade hoppats kunna ge mig ut och springa en sväng. Snart fyra veckor sedan sist, man kan ju gissa vad det har gjort med konditionen. Tror ju inte att den har blivit bättre om man säger så.

Så idag gör jag .. ingenting. Allt jag kan komma på som jag vill göra är aktiviteter där man sitter böjd över något, vilket ju då var det som fick den här smärtan att uppstå från början. Har planerat middagar och gått en promenad med lilleman. När maken kommer hem tänkte jag tvinga honom att åka med och handla. Tror nämligen inte att jag kan bära fler än en kasse, och jag har tänkt handla för en vecka framåt så det lär garanterat bli mer än en matkasse.

Haha, ja det här blev ju spännande läsning. Hoppas att du som läser har en bättre dag än vad jag har. Hehe.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

