Nacken blir aldrig riktigt bra

Har börjat fundera över om min nackvärk inte kommer att gå över av sig själv. Har haft det i en vecka nu och jag kan inte direkt påstå att jag märker någon förbättring. Har letat efter sjukgymnaster och bestämt mig för att ringa en imorgon om jag inte märker någon skillnad.

Solen skiner idag! Ska snart ut på lunchpromenad med Baloo. Har dock bokat tvättstugan idag så det är inte direkt så att jag kan ge mig ut på några längre utflykter. Som om jag hade kunnat det ändå, nacken är inte direkt att leka med 😉 Har hunnit fixa med högskolan också, håller på att få psykbryt på alla turer kring mitt examensarbete. Hoppas att det löser sig snart.

Nu ska jag i alla fall ut med Baloo och sen ladda nya maskiner med tvätt. Solig onsdag på er!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

