Sista semesterdagen

Imorgon börjar jag jobba igen, efter drygt två månaders ledighet. Igår var typ första dagen på hela sommaren som vädret indikerade sommar. Solen sken och det var jättevarmt. Det verkar vara samma väder idag. Skönt, men det är lite trist att vara ledig själv sådana här dagar.

Min plan för idag är i alla fall att förbereda kommande vecka genom att packa. Jag har en hel del saker som jag ska ha med mig. Allt från kläder till den trasiga symaskinen till en massa grejer jag har sålt.. Och så ska jag försöka reda ut resten av mitt liv. Är så sjukt less på att behöva jaga efter folk på högskolan hela tiden. Har typ magsår av stressen kring det. Så jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det snart är över.

Så ser det ut här idag. Som ni kanske märker har jag inte nämnt min nacke och det beror på att det börjar gå över! En typ av lycka i alla fall, hehe. Ha en bra start på veckan!

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

