Ny vecka

Idag har jag jobbat, igen. Satt kvar ganska länge efter att jag egentligen slutat och gjorde färdigt en del grejer. Ganska skönt att få det gjort. Dock har näringsintaget varit sådär under dagen så jag kom hem med en bultande huvudvärk som höll i sig ett bra tag. Faktiskt släppte den inte förrän jag påbörjade ett spinningpass.

Efter spinningen gick jag på yoga. Så himla skönt. Nu ska jag försöka sova och fixa en ny arbetsdag imorgon. Natti natti.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

