Allt reder sig så småningom

Jag har varit kass på att blogg sista veckan. För exakt en vecka sedan hade vi opponering eller ventilering på examensarbetena. Eftersom jag haft mycket strul med min handledare hade jag i princip skrivit hela uppsatsen själv och själv beslutat för att lämna in den utan handledarens godkännande. Hen har nämligen inte gett mig något utlåtande alls.

Jag var nervös och spänd hela dagen och när vi äntligen var klara med min uppsats grät jag. Delvis för att jag fick ett ganska bra omdöme (jag måste justera och skriva till lite grejer, men jag blev inte totalsågad) och delvis för att en massa stress och sådant släppte. Och så fick jag ett litet erkännande kring att min handledare borde ha hjälpt mig mer.

I alla fall var hjärnan helt mos över hela helgen och sedan har jag jobbat hela veckan och inte haft tid till att blogga. Planerar att bli bättre på det. Blir lite rörd över att så många ändå är inne och läser bloggen varje dag. Om hälften hamnat här på grund av att de googlat något annat kan jag inte veta förstås, men det känns ändå kul. Ska verkligen fortsätta!

En arbetsdag kvar och sedan är det helg!

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

