Eftermiddagsmänniska

Har varit trött hela dagen men så piggnade jag till lagom till dagens sista lektion. Märkligt, det brukar ju vara tvärtom. Nu har jag alltid varit en sådan som är piggare på kvällen än på morgonen, men jag brukar ändå påverkas av att jobba en hel dag. Jag är ju mänsklig, liksom. Nåväl, det var ju skönt för nu kan jag ägna kvällen åt att skriva lite uppsats, förhoppningsvis några sidor. Eller en sida i alla fall.

Igår besökte jag gymmet. Spinning och yoga blev det. Kändes så skönt efteråt. Yogan var särskilt kul eftersom jag kände att jag nådde längre åt olika håll. Har som mål att bli lite rörligare då jag är väldigt stel i ländryggen och baksida lår. Tror jag. Det gör i alla fall ont som tusan när jag ska försöka ta i tårna.

Hehe. Spännande värre. Nu ska jag försöka sammanfatta lite studier till begriplig text innan det blir dags för EM-kval i fotboll!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

