Händelserik fredag

Körde hem redan igår kväll med vovve eftersom han hade en veterinärtid idag. Lyxade till det och tog bussen till jobbet imorse. Läste ikapp en del som jag inte riktigt hunnit med på bussen till jobbet. Sen har jag jobbat en hel arbetsdag, så klart, och så tog jag bussen hem igen när arbetsdagen var slut. Fick göra lite rättning på på vägen hem också.

Under tiden var maken med hunden till veterinären. Han har varit lite halt på ena frambenet av och till under sommaren, och det vill inte riktigt ge med sig. Så nu har han fått lite tabletter han ska äta, så hoppas vi att det går över efter det. De hämtade upp mig på busstationen, vi åkte till apoteket och hämtade ut medicinen och så hem och lagade mat.

Dessutom har jag tvättat hela kvällen, ska gå ner och hämta det sista nu. SEN blir det fredagsmys framför tv:n. Känns så skönt med helg.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

