Det händer mycket

Alltså, OJ, förlåt. Har inte ens tänkt på att det har gått tid sedan jag bloggade sist. Därför jag aldrig kommer bli någon proffsbloggare antar jag, haha. Det händer så sagolikt mycket hela tiden just nu så jag lyckas nog inte berätta allt i ett inlägg ändå. Men här kommer några punkter om vad som har skett det senaste, så lovar jag att jag ska berätta mer om en del grejer sen!

  • Vi har firat vår första bröllopsdag! ❤ (kommer mer i ett separat inlägg)
  • Vi har besiktigat bilen
  • Bilen gick inte igenom besiktningen. #störtgråter MEN vi kommer nog få det fixat på garantin som bilhandlaren lämnade när vi köpte bilen.
  • Vi har sagt upp vår lägenhet.
  • Vi har fixat en övernattningslägenhet till maken.
  • Vi har INTE något huvudboende. Än.
  • Och så har vi ju jobbat också..

Hehe, kanske inte är så konstigt att jag inte har hunnit blogga. Livet är underbart på många vis. Imorgon är jag dock ensam några timmar så då ska jag försöka slänga ihop några blogginlägg som fyller upp frånvaron. Nu är det dags för födelsedagskalas och annat småfix!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

