Hej bloggen, hej 2016!

Jag har alltså inte bloggat sedan den 3 oktober. Och så skyddade jag bloggen efter ett tag eftersom det inte kändes helt hundra att den bara ligger helt öppen när den är så inaktiv. Men nu ska det bli ändring. Har haft en enorm blogglust sista tiden, så nu öppnar den. Glädjande också att hela två personer har saknat mitt bloggande, varav den ena är min pappa. Haha!

Det har även hunnit bli ett nytt år. Skönt, tycker jag, för i det stora hela var 2015 ett skitår. Med undantag för några enstaka händelser. Bröllopsresan till Kroatien var ett undantag. De andra undantagen skedde efter att jag slutat blogga.

  • Maken fick ett till syskonbarn i slutet av oktober= jag blev ”moster” igen.
  • Jag fick mitt examensarbete godkänt i slutet på november.
  • Vi köpte hus i början på december (och flyttade in) (och renoverade). (OBS! Kommer eget inlägg på detta sedan).
  • Jag fick hem mitt examensbevis dagen innan julafton.

På grund av Det Stora Husköpet blev inte jul och nyår några jättestora händelser i år, utan mer något som vi avverkade medan vi funderade på ALLT som har med nämnda hus att göra. Men som sagt, jag ska uppdatera er om det mesta och viktigaste, så kör vi sedan. 2016 kanske blir året som jag blir en superbloggare? 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

