Lördag så här långt

Haha åh, vilken dag. Eller ja, det har väl gått bra. Först sovmorgon. Jätteskönt. Jag har ju jobbat två hela dagar så jag behövde verkligen sova ut. Hehe.

Hade bokat träningspass på gymmet på morgonen så klev egentligen direkt ur sängen och in i bilen. Passet gick bra trots att jag varken ätit eller druckit som man ska innan. Sen skulle jag hem. Och bilen startade inte.

Nähä.

Ringde både maken och pappa och båda kom dit. Konstaterades att batteriet lagt av. Men det är fixat och bytt nu. Inte så kul dock.

Sen dess har jag
– diskat
– ätit lunch
– bakat tårtbottnar
– köpt en bilförsäkring (vi hade en innan som går ut till veckan)

Nu ska jag:
– göra klart tårtfyllningar
– städa toan
– sätta in viktiga papper i en pärm
– sortera tvätt och tvätta

Förmodligen inte i den ordningen, men ändå. Har ni en fin lördag?

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

1 thought on “Lördag så här långt”

Kommentera

