Presenter till nyfödda

Jag blev ju moster igen i höstas. Rättare sagt blev maken morbror men då blir väl jag moster?

Som present till den nyfödde köpte vi ett set med body och byxa från Kläppi. Kläderna är ekologiska med tryck från Lappland. Det tycker jag är lite kul, kanske mest för att vi bor i Lappland?

image

Valde det här motivet, med alla djur och fjället. Med byxorna till. Vad föräldrarna tyckte vet jag dock inte, men jag tycker att det var fint 🙂

Sen blev det jul. En tvåmånaders har väl egentligen inget behov av julklappar men vi ville ändå ge något. Det blev en skallra från Lapland Eco Store. Ekologisk och giftfri!

image

Supersöt om du frågar mig 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

