Throwback Thursday

En tillbakablick till vad som hände den 3 mars under de senaste tre åren.

2016 är dagen då jag spacklar vardagsrummet och gläds åt att det nya innertaket har kommit.

2015 pustade jag ut och andades under sportlovet. Jag balanserade studier på heltid som innehöll en intensiv praktikperiod med en geografikurs på halvtid samtidigt som jag fortsatte jobba en dag i veckan men planerade för tre. Att jag inte gick in i väggen…

2014 pluggade jag på Karlstads universitet och hade ständigt ont i magen.

2013 föddes makens systerdotter och jag blev moster 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

