Påsk 2016

Påsken kom och gick väldigt fort. I år också. Vi firade den som alla andra år: i fjällen med utedagar på skotern. I år hade vi inte så tur med vädret, tyvärr, men vi fick oss lite frisk luft varje dag.

image
Hundarna brydde sig inte så mycket om vädret.

Ingen trivs så bra utomhus som våra hundar. Efter lite bus och lek somnar de som stockar ovanpå snön och vaknar bara om de vill smaka på något ätbart.

image
Bästa utematen - klämmacka och varm choklad

image

Jag tog med mig maken på en skidtur en dag. Eller om det var han som drog med mig? Jo, så var det. Jag spottade och fräste hela rundan, utom när vi stannade för en selfie 😉  Jag blir så arg när det går dåligt 😉

image

Annandag påsk kom med sol. En perfekt avslutning på påskhelgen.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

2 thoughts on “Påsk 2016”

Kommentera

