Mera påsklov

Efter påskhelgen åkte vi hem till huset. På tisdagen började maken jobba igen så han åkte iväg till grannstaden vid femtiden på morgonen. Jag och Baloo tog det lugnt på förmiddagen men mitt på dagen följde vi efter till grannstaden.

Jag sprang i några affärer. Köpte tavelram och gardinstång innan jag parkerade bilen utanför makens övernattningslägenhet. Därifrån gick jag en långpromenad med Baloo. Vi slappade i lägenheten tills F kom hem från jobbet. Tillsammans gick vi ut och åt middag.

image

Jag åt en pulled pork wrap som inte gör sig så bra på bild. Den hade varit bättre utan pommes tycker jag.

Sen åkte vi hem till svärfar med sambo och fikade samt pratade en stund. Dem har jag inte träffat sen i januari så det var kul.

Spenderade natten i lägenheten och åkte hem morgonen efter. Hemma började jag fixa i vardagsrummet.

image

Ramade in det här trycket från Kan Dee.

Satte även upp gardiner men det har jag inte lyckats få bra kort på än 🙂

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

