Lördag den 18 juni

Jag ligger helt utslagen i soffan. I andra änden ligger min man och vid mina knän snarkar Baloo. Det har regnat ute idag och vi har fixat utomhus ändå.

Mitt fokus har idag varit att plantera blommor. Jag var med mamma på handelsträdgården i torsdags och köpte på mig lite blommor. Sen har jag fyllt ett gäng stora krukor med jord och gödning, vilket tog en stund. Och så har jag petat ner blommor i detta.

image
Lejongap och nejlika.
image
Vita pelargoner, isbegonia och hänglobelia.
image
Vita pelargoner och Doroteablomma 🙂

Vi har också varit på byggaffären och beställt staketsektioner idag. Tanken är att vi ska sätta upp staket runt tomten på semestern. Maken har ägnat dagen åt att förbereda för att sätta upp det sedan. Och Baloo har legat ute i regnet och tittat på.

Nu tittar vi på Island i fotbolls-EM. Tror att det blir några avsnitt av Teenwolf på Netflix sedan.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

