Att tiden skulle läka sår..

Sist jag bloggade berättade jag om årets midsommarhelg. Sen jobbade jag en vecka. Fick min riktiga semester. Hade en trevlig helg. Nåddes av ett dödsbesked. Den här gången en väldigt ung människa. Det lämnade mig inte oberörd.

Efter det har min man gjort en liten operation och är sjukskriven fram till sin semester. Inget farligt. Jag har fixat med småsaker här hemma, assisterad av min man. Det kom en bil från IKEA med möbler till vardagsrummet, jag ska visa senare. Vi har pysslat med trädgården också och.. Ja, där är vi idag. En vecka kvar på makens sjukskrivning, sedan börjar den riktiga semestern. Inte just för att sjukskrivningen tar slut då, men för att med största sannolikhet kommer han vara mer pigg efter att stygnen är borta. Hehe.

Så ser det ut just nu. Hur mår du?

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

