Tack Netflix

Två avsnitt av Suits, filmen Something Borrowed, en annan film med Sandra Bullock och Ben Affleck som jag inte minns namnet på samt ett gäng avsnitt av How I Met Your Mother. Plus Project Runway på TV3 Play. Det blev gårdagens facit. Jag vaknade upp med en feber som bara blev högre och högre. Så hög att jag inte ens orkade sitta upp. Någon gång mitt på dagen exploderade mitt öra och en öroninflammation var ett faktum.

Jag är skeptisk till värktabletter av olika slag. Det kommer från när jag var liten och hade en miljon öroninflammationer och fick svälja både alvedon och penicillin i olika former. Så min man i princip tvingade i mig en alvedon. Det tog inte ens tio minuter så försvann värken i örat och febern gick ner lite. Sen spenderade jag resten av dagen framför Netflix. Tack för att jag får leva i en tid då Alvedon och Netflix är en självklarhet. 


Åt ett antal piggelin igår också 🙂

Idag vaknade jag utan öronont eller märkbar feber. Försöker ta det lugnt så det inte ska gå tillbaka. Vad gör du idag?

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

