Sista semesterveckan

Vi har kommit hem från Göteborg för ett tag sen. Allt var jättebra, jag ska skriva mer om det senare. Idag är det exakt en vecka tills jag börjar jobba igen. Så snabbt gick sommarlovet. Jag börjar dock känna mig utvilad och är peppad inför höstens utmaningar så det känns helt okej.

Vi kom hem i torsdags, eller fredags kanske man ska säga eftersom klockan var halv tre på natten, och har mest pysslat på här hemma sedan dess. Min pysselgarderob är i princip klar så jag ska visa den också. 

Idag måste jag komma igång med träningen igen. Har inte tränat på ett par veckor på grund av värme och sedan förkylningen. Så det är dagens mål. I övrigt försvinner dagarna i ett nafs, så det är inte säkert att jag hinner något mer idag, haha. Men det är väl så det ska vara när man är ledig. 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

2 thoughts on “Sista semesterveckan”

Kommentera

