En onsdag i augusti

Idag har vi färdigställt en del små projekt som vi har haft här hemma. En hundkoja till Baloo blev klar. Jag målade sista varvet på den. Jag har också gjort färdigt ett skåp med förvaring för pyssel. Själva skåpet blev klart tidigare men ikväll har jag lagt dit det sista. Blev så nöjd, ska visa sedan lite av det jag har gjort.

Utöver det så har det inte blivit många knop. En snabb sväng till affären och en eftermiddag framför ett gäng avsnitt av How I Met Your Mother. Har någon form av hatkärlek till den serien. Å ena sidan tycker jag ofta att den är bra och roligt, å andra sidan blir jag ofta less och känner att jag behöver se något annat. Inte alls så som Vänner, till exempel, skulle nog kunna klämma alla tio säsonger i sträck utan att bli less.

Och så har jag lite nedräkning tills jobbet börjar igen. Den ena jobbrelaterade tanken efter den andra smyger sig på. Imorgon ska jag gå en runda i de affärer som finns här och se om jag hittar några bra skor att ha på jobbet, så är det fixat. Sen hoppas jag att vi får tillgång till scheman snart så jag vet hur hösten ser ut. Bland annat. Vad gör du idag?

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

