Fyra av mina 9 senaste instagrambilder

Idag är det torsdag, eller Throwback Thursday, och jag tänkte att vi skulle titta på några av mina senaste instagrambilder.


Lyckades hitta en broschyr om Göteborg på spanska. Arbetsskadad som jag är tänkte jag att den kan vara bra i undervisningen. Den fick alltså följa med hem.


Korsordstidningen som jag roade mig med på tåget. Jag stod på Pressbyrån på Stockholm C och dreglade över alla tidningar. Tänkte att jag skulle köpa något nytt. Slutade med att jag köpte korsordstidningen på bild och Veckorevyn, som båda finns att köpa här hemma. Och en I ❤ Stockholm-penna för att kunna lösa korsorden. Den var ny i alla fall.


Den här bussen från Volvo Museum. Om jag någon gång ska köpa en buss vill jag ha den här.


Boken jag läser just nu. Så gripande och otäck. Jag minns när det hände och hur overkligt det kändes.

Det var några av mina senaste instagrambilder. Följ mig gärna på instagram: @innehosina

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

