Årets sista semesterdag

Idag är sista dagen jag är ledig innan hösten drar igång. Vet inte riktigt om jag utnyttjar min lediga dag på bästa sätt men jag är ledig i alla fall. Vi har planerat, mätt och räknat på en ny entrébro. Så det är nog på G. 

Jag har skruvat fast golv i Baloos hundkoja. Kände mig händig. Nu är den nästan helt klar.

Jag spenderade en alltför stor del av dagen med att titta på resor. Jag gör det rätt ofta. Drömmer mig bort till stränder och storstäder. Fast ganska ofta landar jag i att jag trivs ganska bra hemma också. 


En resa till stränder – Kroatien.

Har även packat ryggsäck för imorgon. Nya arbetsskor, några böcker och min nya kalender ska med. Och, så klart, nycklarna till jobbet. Kul! Fick ut det nya schemat och känner mig nöjd med det också. Nu ska jag försöka sova. 

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

