Inlägget ingen trodde skulle bli populärt..

Ett av mina mest lästa blogginlägg är ett av de allra första jag skrev på den här bloggen. Inlägget ligger topp 5 på listan över mest lästa inlägg alla år sedan dess. Det förvånar mig eftersom det verkligen inte är märkvärdigt på något sätt.

Det är ett recept på en linsgryta med kyckling som jag en gång hittade i en tidning. Grytan är i och för sig fenomenalt god, så det kanske är därför som det blivit så populärt? Någon har provlagat och återkommer sedan en gång i veckan för att laga den igen?

Skärmbild (17)

Skärmdump på inlägget.

Det som mest förvånar mig är bilden som hör till inlägget. Haha, vad det inte ser ut som god mat.

Nyfiken? Här är inlägget. Testa gärna receptet, supergott och lågt GI-värde på grytan 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

