Byggarhelg

I helgen har vi varit i stugan och hjälpt min syster med hennes bygge. Bygget börjar närma sig sitt slut. Jag och mamma hjälptes åt att sätta taklister först. Maken instruerade de andra i hur man sätter fast fönstersmyg. Sen sattes jag på att sätta ihop IKEA-möbler. Det visade sig att jag var den enda i sällskapet som på riktigt tycker att det är kul att sätta ihop dem. Så jag hade jättekul ett tag.


Hemma igen började jag måla det som ska bli räcke till vår nya bro. Några varv till med färg så går det att sätta fast dem på bron så den blir klar. 

Nu laddar jag för en ny arbetsvecka. Hoppas att du har haft en bra helg! 

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

