Ny arbetsvecka

Alltså, jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Förstår inte varför jag är så trött heller. Kanske är en efterreaktion på förra veckan.

Idag har Baloo varit till veterinären. Fick sådär kul besked därifrån. Det verkar vara ledproblem som gör att han haltar på frambenet. Han har fått antiinflammatoriska tabletter, och så ska veterinären höra av sig under nästa vecka för att prata om olika alternativ.

Det känns lite tungt att vi inte har upptäckt det förut trots att vi har varit till veterinär med samma problem innan. Men jag försöker tänka positivt. Vi har inte fått en dödsdom, och med rätt hjälp kommer Baloo att få ännu mer livskvalitet.


                           En favoritbild 
Det är ju inte så att han saknar livsglädje heller ❤

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

