Nya taklampor 

Vi har äntligen fått upp taklampor i vardagsrummet. I somras när vi var på IKEA spanade vi in dessa lampor (som jag tror heter Brunsta). När jag och min syster passerade IKEA efter Tjejmilen köpte vi dem. Jag var jättenoga och letade efter exakt rätt lampa med rätt lumen och så där.

Vi kom hem och maken bara ”vad ska vi hänga upp dem med?”. Jag hade alltså missat upphängningsanordningen. Som tur är gick det att beställa online, så idag kom de.

Är rätt så nöjd faktiskt. Nackdelen är väl att de inte lyser superstarkt om man vill det. Typ när man har tappat en nål mitt i natten. Men skenet är mjukt och behagligt. Perfekt i höstmörkret! 

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

