Statusuppdatering

Lite snopet måste jag berätta att det inte blir något åttonde inlägg i min bröllopstemavecka. Jag hade tänkt visa trycksaker men hittar inte åt de som jag har sparat. Förmodligen ligger de nerpackade någonstans. Och det blir inte lika kul utan bilder.

Tänkte dela med mig av veckans matsedel, so far.

Måndag: Bolognese på svarta linser

Tisdag: Risgrynsgröt

Onsdag: Stekt kyckling med grönkålssallad. 

Torsdag: Tortilla på sötpotatis 

Fredag: Thaibiffar med zucchini 

Nu ska jag sova, jag är så trött. Renoveringen tär på krafterna. Tur att jag tycker att det är skönt att vara trött i kroppen. I morgon väntar simning direkt på morgonen, för jag ska utnyttja min friskvårdstimme. 

God natt!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

