Pappersbröllop

Tvåårig bröllopsdag innebär pappersbröllop. Vi hade (äntligen) beställt en fotobok med bilder från bröllopet som present till oss själva, men den hann såklart inte komma. Gillar tanken på att låta bröllopsdagens namn styra val av present. Förra året fick maken handdukar i bomull eftersom vi firade bomullsbröllop. En fotobok är ju gjord av papper så det passar ju bra.


Förra året åkte vi bort och bodde på hotell hela helgen för att fira. I år firade vi på hemmaplan. Jag har jobbat hela dagen. Min syster har varit här och hjälpt mig tapetsera ikväll, och när det var klart åt vi tårta tillsammans med henne och mina föräldrar.

Vi skålade i (alkoholfri) mousserande jordgubbsdryck också, samma som vi hade på bröllopet. 
Förutom att vi har varit gifta i två år idag har vi också varit ett par i sju år. Tiden går så fort och jag är så glad att jag får dela den med Fredrik. 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

