Mina tolv senaste instagrambilder 

Tänkte att det var dags för en inblick i mina senaste instagrambilder. Vi börjar med ett gäng renoveringsbilder. Jag har inte visat så mycket av det här på bloggen ännu, men vi har bland annat målat trappan vit, tapetserat en fondvägg och så har trappstegen behandlats med dekorvax. Jag målade taket och fick färg överallt.

Här är en bild från golvläggningen.

En naturbilder tagen när vi hade en utedag på jobbet. Kanonväder!

Från en kvällsrunda med Baloo. Tänk att vi bor så nära vattnet ❤

Ny hissgardin i köket.

En lokal butik ordnade en mindre höstmarknad. De här hönsen var med på ett hörn.

Middagen från i måndags hamnade också på instagram. 

Sist, men inte den senaste bilden, blir ett litet kollage på vårt firande på bröllopsdagen.

Följ mig gärna på instagram.

@innehosina  heter jag där 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

