Trött torsdag

Den här veckan bara försvann. Det är redan torsdag och jag är sjukt trött. På dagarna har jag jobbat och på kvällarna har jag bakat och lagat mat.

På lördag ska vi nämligen få stort besök. Åtta vänner som ska fika, äta middag och övernatta så vi bjuder på frukost och lunch också på söndag också. Det ska bli kul! Jag känner mig rätt bekväm med att bjuda så många på mat efter bröllopet så jag tror absolut att vi har mat så det räcker. 

En nybakad bulle

Eftersom jag tycker att det är kul med matlagning och bakning har jag bakat fikabröd, matbröd och så planerar jag att laga middagen plus efterrätten själv. Annars hade jag nog bara handlat allt jag ville ha. 
Ikväll har vi u alla fall handlat för det här. Fyra stora pappkassar plus en plastkasse blev det. 

Smygtitt på hallen. Den gör mig lugn

Nu sitter jag i soffan och vilar, för första gången idag. Ska ge mig på några stretchövningar snart, sedan tänker jag ta det lugnt och försöka komma i säng i tid.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

