The end of the weeekend 

Det blev en bra helg. Den gick i ett och nu är det redan söndag kväll 🙂

Igår kom åtta personer hem till oss. Inte bara personer då, vi känner ju dem, hehe. De är ett gäng från min mans gymnasietid som brukar träffas fyra gånger per år. Numera är även allas respektive med. Eftersom ingen av dessa bor här där vi bor bjöd vi in till ett dygn hemma hos oss. 

Vi började med fika. Tre sorters kakor och bullar, alla var hembakta. På bilden syns chokladsnitt och sega chocolate chip cookies. Sen pratade vi och umgicks ända fram till idag vid lunchtid. Vi bjöd på middag och frukost också 🙂  Tyvärr hann jag inte fota något mer än just innan alla kom, så ni får bara tro på mig.

Jag tycker så mycket om vårt kök. Vi rymdes lätt i köket. Även köksbordet är famtastiskt. Vi rymdes lätt där också 

Efter att alla hade åkt städade vi undan, vilket gick väldigt fort. Huset var i fint skick trots massa människor, mat och trevligheter. Sen promenerade vi hem till mina föräldrar, fikade och hämtade hem Baloo. Det är så skönt att ha mamma och pappa på gångavstånd! 

En, av många, inflyttningspresenter ❤

Nu ligger vi i soffan. Det är visst alltid härifrån jag bloggar, haha. Här har vi varit sen vi kom hem med Baloo. Så skönt med en sån eftermiddag. Dags att ladda för en ny arbetsvecka!

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

