20 oktober 2013-nu

Idag är det den 20 oktober 2016 och jag jobbar. Vi har fikat hos mina föräldrar ikväll också.

2015 letade vi nytt boende eftersom vi hade sagt upp vår lägenhet i förra staden. Vi var inte helt bostadslösa, vi hade köpt en lägenhet till maken. Så vi letade boende och planerade en flytt till.. ingenstans.

2014 var jag hemma och pluggade geografi. Den första snön föll och maken jobbade borta. Här skrev jag om det. Jag skrev också ett inlägg om blommorna till vårt bröllop. Det hade inte ens gått en månad sen vigseln ❤

2013 var jag i slutet av ett kortare studieuppehåll och höll på att läsa in information till de nya kurserna vecka 44. Det var nervöst men blev så bra att börja läsa spanska vid Karlstads Universitet. Förutom studier jobbade jag med rättning hemma och åt tårta hos en av makens kompisar som fyllde år. Här har jag skrivit om  det. 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

