Friday, I’m in love

Fredagar är bästa dagen på hela veckan. Dagen springer förbi och så får jag gå hem tidigt. Idag tillbringade jag min lediga tid före middagen med att titta på Gilmore  Girls på Netflix. Jag hade Baloo som sällskap och det var så mysigt.

Det blev tacos till middag idag. Nu är jag sjukt mätt. Jag tänkte gå en promenad med Baloo och sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Som alla andra fredagskvällar. 

Vad gör du ikväll? 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

