På vinterväg

Idag vaknade jag och tänkte att det var söndag. Så glad jag blev när jag insåg att det bara är fredag! Pigg och utvilad känner jag mig också. Trots att jag somnade på soffan igår somnade jag i vanlig tid på kvällen, så jag behövde nog sova.

Idag har vi haft en lugn morgon  och förmiddag med frukost framför New Girl på Netflix. Jag har varit och tänt ljus på farmor och farfars grav och snabbhandlat lite. Nu sitter vi i bilen på väg till stugan! Vi har inte varit där sedan i juli och nu är min systers bygge klart! Så vi ska väl hänga lite där också antar jag. 

Det snöar en del och när vi ligger bakom en släpvagn är det dåligt sikt på grund av snöröken. Tur att vi är i princip ensamma på vägen. 

 Vad hittar ni på i helgen?

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

One thought on “På vinterväg”

Kommentera

