Det senaste på instagram

18 bilder har jag publicerat sen förra gången jag visade mina instagrambilder. Här är fyra av dem:

Kristallkronan var huvudmotivet men jag försökte få till en rolig vinkel. I övrigt syns vårt köksfönster. 

När jag hade lyxat till det med rosor. Något konstig vinkel kanske. Ville få med både krukan och blommorna.

En vinterpromenad med min lilla familj.

Kaminen i stugan. 

Följ mig gärna på instagram. Jag heter @innehosina där. 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

One thought on “Det senaste på instagram”

Kommentera

