Lördagsshopping

Oh my, jag har typ tömt mitt konto på pengar idag. I ärlighetens namn hade jag inte så mycket där från början, men ändå.

Vi har handlat på secondhand. Jag hittade tre olika toppar och en fin skål. Maken köpte lite annat där och så bunkrar vi upp med lite husgeråd till min systers stuga. De lär jag få pengar för i efterhand i alla fall.

Sen var vi på dollarstore och köpte allt möjligt. Jag är lite förvånad över att vi handlade så mycket. Jag brukar bara gå igenom där, typ. 

Åhléns hann vi också med. 

Förutom detta har vi ätit både lunch och middag ute. Min lunch var världens godaste. En kycklingtortilla. 

Till middag åt jag fläskfilé med rödvinssås och pommes. Det var gott men inte riktigt så fint som jag hade tänkt mig. Mätt blev jag i alla fall.

Det känns som en helt okej lördag, i alla fall. Vi har träffat lite kompisar idag också. Imorgon är det dags för fars dag!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

