Femton intressanta  (?) fakta om mig själv

1. Jag tror att jag hade hållit på med friidrott om jag hade bott på ett ställe där det fanns en friidrottsklubb. Höjdhopp tror jag hade passat mig, tills jag blev för kort.

2. Den sport som är absolut roligast att se på tv är skidskytte!

3. Jag har aldrig färgat mitt hår. (Men haft i toning två gånger när jag gick i fyran). 

4. Om jag skulle behöva skola om mig skulle jag vilja vara arkitekt eller byggnadsingenjör. Eller jobba med musik i en studio 

5. Jag har sovit utomhus i en bivack (en snögrotta). För att jag var tvingad. Av skolan. 

6. Tre platser jag skulle vilja bo på om jag inte fick bo där jag bor nu: Östersund, London eller Stockholms innerstad. I den ordningen. 

7. Jag har sammanlagt 30 hp i olika hundkurser från universitetet. Jag har mest läst kurser i hundens beteende. 

8. Jag hade tänkt studera i Uppsala men ångrar inte att jag läste in hela utbildningen på distans. Även om jag gärna skulle vilja läsa på campus om jag skulle fortsätta studera. 

9. Jag har aldrig varit full.

10. Mina ögon är bruna närmast pupillen, grön/grå runt om och har en blå ring ytterst. 

11. Jag bröt nyckelbenet när jag var tretton år.

12. Jag älskade luciatåg på högstadiet  för att jag fick sjunga solo då.

13. Jag är en sån tråkig medelsvensson så jag är jätteglad för mina norska, avlägsna, rötter. 

14. Jag kör en Golf Kombi.

15. Jag drömmer om en egen musikstudio. 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

