Harry Potter en español

Det är mycket på jobbet och i livet just nu. Ikväll har vi klätt granen, slagit in julklappar och jag har pysslat lite. Ska visa själva pysslet sedan. 

Ikväll är jag extra glad över att jag har fått en bok. Den första Harry Potter – boken på spanska. Min förhoppning är att det ska göra mig ännu bättre på spanska. 


Omslaget är snyggt också. Att läsa första Harry Potter-boken står på min 30 before 30. Att äga boken är ett första steg! 

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

