Julstök

Med bara dagar kvar till julafton har jag kvar detta att göra:

Baka julgodis

Planen är att göra Wienernougat, Marmorerat chokladgodis, Mariannetryffel och Fudge.
Fixa julklappar 

Två klappar ska postas senast igår, två ska inhandlas och två ska slås in. 

Ordna med julmat

Grava lax står på listan. Koka revbensspjäll och griljera skinkan också. Koka äppelmos och handla grönsaker ska också göras.

Mina favorittomtar.  

Dekorera huset

Här ingår i princip att städa och duka. Om jag hinner ska jag pyssla till dukningen.

..och jag tycker bara att det känns roligt! 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

