Helgsammanfattning

Vi har haft tre härliga dagar med ledighet. Igår hade vi en lugn dag. Maken började fästa tröskelister från hallen och in i de rum vi passerar där. Jag tog med Baloo ut och såg sedan på skidåkning på tv samtidigt som jag gjorde stretchövningar. 

Vädret ute var helt underbart. Vi mötte flera skotrar så det var inte bara vi som tyckte det. 

Ljuset blir så härligt när solen inte står så mycket högre än så här.

Idag har vi veckohandlat och så har jag gått en promenad med en pod i öronen. Efteråt gjorde jag några styrkeövningar. Har börjat stärka upp kroppen med några basövningat för att kunna vara med på pass på gymmet senare i vår. 

Sen fick vi besök av min pappas moster som ville titta på huset. Efter det åt vi middag hos mamma och pappa allihop. Nu har vi precis kommit hem och ska varva ner inför den nya arbetsveckan. 

Hoppas att ni har en trevlig helg! 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

