Tre saker

Fyller i en lista igen, hoppas ni gillar.

Tre saker jag skulle vilja uppleva igen

Det där målet jag gjorde på en fotbollsturnering i 6:an för det är väl typ enda gången i mitt liv jag har varit bra på något inom idrott. Språkresan till England efter nian, för att det var så fantastiskt att få ”bo” i ett annat land under tre veckor. Bröllopet för att det var det mest fantastiska jag har varit med om.

vigsel

Tre saker jag uppskattar

Vintermörker, sovmorgnar och Netflix. Gärna under samma dag.

Tre saker som jag vill ha

En golvlampa bakom soffan, hyllan LIATORP från Ikea till mitt kontor och ett nytt badrum.

liatorp.JPG

Liatorp ❤

Tre saker jag älskar att göra

Gå långa promenader. Sjunga. Planera små historier som jag tänker ska bli böcker (men som sedan aldrig blir det).

Tre ord som beskriver mig

Glad, envis och lojal.

Tre saker jag vill bli bättre på

Sy med symaskinen, åka slalom och träna.

kök 1

Gardinkappan som jag sydde förra året.

Tre saker jag inte kan vara utan

Om vi tänker materiella saker: mobilen, schampo och varma tröjor.

Tre drömmar jag hoppas blir verkliga

Ge ut en bok (kan vara en fackbok), föda upp en valpkull och åka till New York.

Inlägget är tidsinställt.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

