Fredag igen

Det är alltid måndag eller fredag, är det inte? Den här fredagen har jag ätit middag hos mina föräldrar. Maken är iväg på roligheter med sitt jobb. Nu har vi hunnit hem och väntar på På spåret på SVT. 

Idag är också fredagen då USA fått sin nya president. Jag har sett delar av hans installation idag. Då kan man berätta om det för barnbarnen. 

Vi har ju haft typ storm här de senaste dagarna också. Precis här där vi bor har det väl bara varit kraftig vind men på andra ställen runtomkring har det varit orkanstyrka så det är rätt starkt. Jag gissar att det är klimatförändringar som ligger bakom, förut hade vi aldrig storm här där jag bor. 

Nu är det dags för frågesport! Trevlig fredag!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

