Friday, I’m in love 

Fredag igen och här ligger jag och njuter av att bli ledig i några dagar. Efter jobbet idag tog jag bilen till vår gamla bostadsort, där maken fortfarande jobbar. Vi ska vara här i helgen har vi tänkt. 

Största anledningen är att vi ska umgås med några kompisar imorgon kväll. Vi ska också passa på att gå i några affärer  (jag har totalt byxpanik just nu) och så ska jag åka slalom för första gången sen… Kanske årskurs nio. Kan vara årskurs åtta. Om några helger ska vi på skidhelg med ett annat kompisgäng så jag måste repetera grunderna lite. 

Det känns med andra ord som om den här helgen kommer att gå fort. Hela februari kommer bara att springa förbi tror jag, med födelsedagar och så skidhelg då. Men det är väl inte det sämsta. 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

