Den 9 februari i backspegeln

Idag är den 9 februari en vanlig torsdag med jobb. 

2016 hade jag inte heller skrivit något i bloggen. En dryg vecka innan drömde jag om en kompost. Har ju fortfarande inte riktigt tagit tag i det där, men jag hoppas att det blir innan det här året är slut. En dryg vecka efter började vi riva den vägg som delade av vårt vardagsrum. Det är bland det bästa vi har gjort i alla fall.

2015 var det en måndag och jag var inne i den sista terminen på lärarutbildningen! Jag gjorde VFU under den här perioden och just den 9 februari var en måndag då vi hade seminarier med högskolan. Sen verkar jag ha gått iväg till badhuset och simmat. Vad skönt det låter reflekterar jag över så här i efterhand. Jag har verkligen kommit av mig med träning och att röra på mig, även om jag försöker ändra på det nu!

2014 har jag inte skrivit något i bloggen. Jag minns ingenting heller men jag vet att jag under den här perioden läste spanska 2, med en grammatikkurs och en kurs i spanskamerikas historia och kultur som var ganska jobbig.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

