Lillördag

Mitt i veckan och jag känner mig nöjd med att ha varit på spinning. Det gick så mycket bättre än för två veckor sedan. Då är det ju kul.

Något ytligt som tar upp mina tankar just nu är den långa listan på saker jag vill shoppa. Haha. Jag har så mycket grejer som saknas. Ni har ju sett mina listor till garderoben, och det behövs en hel del grejer till huset också. Och så har jag en liten lista på saker som jag vill ha också.. Fattar inte hur andra människor kan shoppa så mycket? Eller är det jag som sparar för mycket? Trygghetsnarkomanen.. 

I alla fall, en ofullständig lista på saker jag vill ha:

  • Gardiner till vardagsrummet
  • Kläder
  • Smink
  • Nytt schampo 
  • En helkroppsspegel
  • En golvlampa till vardagsrummet
  • Hyllor till kontoret
  • Nånting till väggarna i sovrummet

Så skönt med lite världsliga problem. 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

