Den här helgen

Så var ännu en helg till ända. Igår var vi på kalas. Svärmor fyllde år. Det var mycket folk och lika trevligt som vanligt. På kvällen blev det Melodifestivalen på tv. Ganska tråkigt startfält men kul att Owe gick vidare.

Idag har jag sett all skidåkning som Vinterstudion bjöd på och så har jag virkat för första gången på … 18 månader kanske? Det är ganska kul. Virkning brukar inte vara min grej men mormorsrutor verkar fungera. Tänker mig en babyfilt bara för att då blir man färdig någon gång.

Mina rutor i rött och marinblått, samt vita kanter. Älskar ”marint” tema.

Ikväll har vi ätit middag hos mina föräldrar och sen handlat lite mat. Nu blir det att suga ut de sista timmarna av söndagen innan arbetsveckan drar igång imorgon. Det blir med hjälp av Netflix, som alktid. Hoppas att din helg har varit fin!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

