Vackra dagar

Krispig kyla och härligt solsken är vad vi har haft de senaste dagarna. Vintern när den är som bäst. Solen skiner när jag går hem från jobbet, det känns helt underbart.


Har en tråkig matlagningsvecka i veckan. Hade noll inspiration i söndags så jag köpte en liter fil att ha till lunch på jobbet. Igår gjorde jag Bolognese på svarta linser som fick bli middag även idag och imorgon gör jag en kycklinggryta som räcker till middag på torsdag också. Sen åker vi bort så det blir inte mycket matlagning ändå. Ifall någon undrar 😉

Annars då? Har börjat se Downton Abbey på Netflix och jag älskar det! En helt fantastisk serie! Har till och med börjat spåna på lektionsupplägg runt serien, haha. Trodde inte att den skulle vara så bra som den är.

Nu ska jag klia min hund på magen och fika framför ovan nämnda tv-serie. Trevlig kväll! 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

