Mina fyra senaste instagrambilder

Dags att kika på mina senaste instagrambilder igen. Den här gången blir det de fyra senaste bilderna.

Bilden är tagen i lördags men publicerades i söndags som en slags sammanfattning av helgen. Fjäll alltså, det är något magiskt med dem.

Från i lördags när jag visade världen att jag åker slalom för första gången på tio år.

Från en fotoutmaning där motivet skulle vara något grönt. Blev vardagsrumsväggarna. Älskar fortfarande färgen. Som tur är. 

En kväll när jag hade varit på spinning och han skrek av glädje när jag kom hem. ❤

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

