Poddar jag vill lyssna på

Jag har så svårt att hitta tid till att lyssna på podar, så jag kan inte rekommendera så många. Däremot har jag några som jag gärna vill lyssna på.

Catchinguppodden 

Fantastiska Evelina, vars blogg jag har läst sedan 2008, har en trevlig podd tillsammans med Josefins, vars blogg jag aldrig har läst. De samtalar om vardagen och vad som händer i deras liv. Den här brukar jag faktiskt hinna lyssna på och tycker är jättetrevlig.

P3 Dokumentär 

Jag har lyssnat på några avsnitt och det är så intressant tycker jag. Skulle vilja ha mer tid.

Bladen Brinner 

En podd som bara handlar om barn- och  ungdomsböcker. Jag hinner inte lyssna så ofta som jag vill men jag tycker verkligen att den är bra.

Fler tips, någon?

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

