Vårlista

I veckan har plusgraderan fått snön att sjunka ihop massor, så även om jag tror att det kommer många bakslag, så tänkte jag ändå fylla i en lista om våren.

1. Dina tre must-have sminkprodukter i vår?
Mascara, concealer och … läppglans, kanske?
2. Favoritparfym/bodymist?
Använder aldrig. Av hänsyn till allergiker, till vår miljö och allas våra kroppar – konstgjorda doftämnen är livsfarliga.
3. Någon vårtrend du ser framemot detta året?
Haha, jag har ju världens sämsta koll på trender, så jag är fel person att fråga.
4. Favoritoutfit/plagg?
När det verkligen blir vår, det vill säga – när gatorna har tinat fram – ser jag fram emot att börja använda mina boots.
5. De ultimata vårskorna för dig?
Sneakers eller boots, då.
6. Visa oss dina snyggaste solglasögon!
Äger inte ett par snygga solglasögon.
7. Är du en vårstädare?
Ja, det tycker jag att jag är. Brukar köra storstädning och rensning i maj varje år.
8. Äter du mjukglass? I sånna fall, vilket strössel har du helst på glassen?
Ja. Citronpärlor.
9. Vad ska du göra på påsklovet?
Vara i stugan och åka skoter, äta utomhus och åka skidor.

20160417_111403.jpg
10. Vad tycker du är det bästa med våren?
Tyvärr tycker jag att våren är rätt jobbig. Men det bästa kanske är hoppet om att det ska bli sommar.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

